Stel een vraag

Ik wil begeleiding geven

Wie ik ben en wat ik doe Ik zorg voor vlottere processen door het juiste evenwicht te zoeken tussen technologie en mensen. Ik geloof in projecten met een maatschappelijke meerwaarde, het gebruiken van bestaande technologie en in duurzame investeringen. Maar bovenal staat de mens centraal.
Nog wat meer info over mij Mijn focus:
* Strategieën bedenken en begeleiden bij de uitvoering.
* Business analyse en vertaling van business noden naar technologische omgevingen
* Continous Inprovement en procesoptimalisatie stimuleren binnen organisaties
* Digitale strategieën bedenken en begeleiden
* CRM projecten uittekenen en begeleiden
* Duurzame technologische investeringen bewerkstelligen.
* Analyse & vergelijken van technologie.
* Trainen en coachen van mensen bij optimalisaties
* Inzet van methodieken om gericht tot beslissingen te komen binnen organisaties
* 360° view op organisaties
* Lange termijn denker, korte termijn doener

Mijn persoonlijke kenmerken: doorzettingsvermogen, zelfstandigheid, leergierig, leidersfiguur & ondernemingszin

Mijn sterktes: resultaatgericht, klantgericht, analytisch ingesteld, focus op de duurzame return van investeringen, ervaring binnen profit en non-profit

Mijn expertise: continous improvement, business analyse, CRM analyse, CRM consultant, internet strategie, content strategie, informatie architectuur, communicatie verenigingen, business processen, ledenwerving, ledenretentie
Wat ik niet doe Ik geef advies, training en coaching en begeleid mensen en organisaties.
Ik bouw of verkoop zelf geen technologie. Ik ken uiteraard wel veel mogelijke partners. Wat kan dat kosten? Mijn uurtarief: € 85

Vrijblijvend gesprek. Na goedkeuring opdracht: intake gesprek om het doel goed af te spreken. Start: workshops ter verkenning van de noden. Project: uitgebreide analyse en advies ifv; de noden en afspraken. Ondersteunend advies samen met team.

Beschikbaarheid
contacteer mij via kopiloot
Soort begeleiding advies, begeleiding
Bij deze expertise
  • Communicatieplan: marketing, doelgroep
  • Groei en professionalisering
  • Strategie en innovatie
In deze fase
  • Gestart en ervoor gaan
  • Het project/de onderneming loopt
  • Klaar om te groeien
In deze sector
  • Allround kennis culturele en creatieve sectoren
  • Communicatie, PR en reclame
  • Cultuur- en kunsteducatie
  • Erfgoed & cultuurorganisaties
  • Podiumkunsten, circus, performance, ...
  • Sociaal-culturele projecten
  • Web, apps en online media
Achtergrond
Website(s)
Mijn opleidingen
  • Master Informatica | Universiteit Gent | 1999 - 2003
Mijn ervaring