Business director bij Boondoggle

Nico Croes

Stel een vraag

Ik wil begeleiding geven

Wie ik ben en wat ik doe

13 jaar werkzaam in de marketingsector, BBDO en Boondoggle (huidig). Gespecialiseerd in branding, strategie, positioneringen en campaigning. Momenteel business en account director.

Nog wat meer info over mij

Je kunt bij me terecht voor alles wat van ver of van dichtbij met merken te maken heeft: branding, strategie, campaigning, communicatie.

Momenteel aan de slag bij Boondoggle als business director en verantwoordelijk voor meer an 10 klanten en een team van 20 mensen met verschillende achtergronden en expertises (creatieve teams, design, strategen (brand en social), accounts en developers. Voordien 10 jaar aan de slag geweest als senior brand consultant bij BBDO, zowel voor profit als non-profit klanten. Gespecialiseerd in branding (strategie, positioneringen, marketingcommunicatieplannen, corporate communicatieplannen, reputatiemanagement), campaigning en management van teams.
Voor BBDO 3,5 jaren als communicatieadviseur bij Groep C & Slangen. Daarvoor enkele maanden als redacteur bij de Televisiefabriek voor het programma Jambers. En gestart als onderzoeker op het marketing intelligence departement bij Proximus.
Afgestudeerd als master politieke en sociale wetenschapper en master na master marketing en bedrijfseconomie aan de KULeuven.
Man van één madame. Papa van 3 kinderen.
Loper. Fietser.
Zot van de stad Barcelona.
Lezen doe ik overal waar ik kan, op elk moment van de dag.

Wat ik niet doe

Gespecialiseerd in branding en strategie, maar verder generalist in alle facetten van marketing, communicatie en campaigning. Dus voor zeer technische en specifieke vragen op vlak van digital en social zijn er veel sterkere experten te vinden.

Wat kan dat kosten?

Laten we er over praten

Te overleggen, afhankelijk van de vraag.

Beschikbaarheid

contacteer mij via kopiloot

Soort begeleiding

advies, begeleiding

Bij deze expertise

  • Communicatieplan: marketing, doelgroep
  • Prijszetting en businessmodel
  • Strategie en innovatie

In deze fase

  • Gestart en ervoor gaan
  • Het project/de onderneming loopt
  • Klaar om te groeien

In deze sector

  • Communicatie, PR en reclame